سریع ترین روش های خرید نایلون تجزیه پذیر به چه صورتی می باشد؟

نایلون تجزیه پذیر

سریع ترین روش های خرید نایلون تجزیه پذیر ، با توجه به روش های زیادی که برای خرید این محصولات وجود دارد ، سفارش آنلاین و سفارش مستقیم از سایت شرکت می باشد. کارخانه تولیدی نایلون تجزیه پذیر خود را ملزم به تولید انبوه محصولات خود کرده است تا در آینده نزدیک این محصولات را جایگزین کیسه های پلاستیکی کند تا از این طریق نقش بسزایی در پاکسازی زمین ایفا کند.

بهترین نایلون تجزیه پذیر یا زیست تخریب پذیر

بهترین نایلون تجزیه پذیر یا زیست تخریب پذیر نایلون هایی هستند که از پولیمر های گیاهی ساخته شده اند و با قرار گرفتن در محیط زیست ، طی چند ماه ( پنج الی ده ماه) تجزیه شده و اثر مخربی از خود بر جا نگذارد. یعنی اینکه نه مصرف کننده از مصرف آن دچار مشکل شود و نه خاک و همچنین با تجزیه شدن آن در خاک به صورت کود غنی گیاهی تبدیل شود.

سریع ترین روش های خرید نایلون تجزیه پذیر

دستگاه تولید نایلون تجزیه پذیر

خوشبختانه دستگاه تولید نایلون تجزیه پذیر همانند دستگاه نایلون های معمولی است و تنها فرق آن در فرایند تولید آن است و به این دلیل نیازی نیست تولید کنندگان نایلون های معمولی هزینه بالایی در راه اندازی کیسه های تخریب پذیر در اول داشته باشند.
مواد تشکیل دهنده پلاستیک های معمولی کاملا” شیمیایی است و از مواد نفتی تشکیل شده است و انرژی زیادی برای تولید این محصولات استفاده می شود و در عوض نایلون تجزیه پذیر گیاهی از پولیمر های گیاهی استفاده شده و از نظر مصرف انرژی بسیار پایین تر از نایلون های معمولی است.

دستگاه نایلون (2)

مزایای استفاده از نایلون تجزیه پذیر:

  • مصرف انرژی کمتر در فرایند تولید
  • تجزیه پذیری در محیط در زمان کمتر
  • آسیب نرساندن به خاک در زمان کم
  • با توجه با مصرف بالای نایلون، ذخیره بهینه در مصرف مواد نفتی و …

این موارد تنها بخشی از مزایای استفاده از نایلون های تجزیه پذیر است و به طور کلی باید گفت یکی از مهم ترین عوامل نجات زمین و دریاها ، حذف نایلون های معمولی و استفاده مداوم از نایلون های تجزیه پذیر می باشد.

قیمت خرید نایلون تجزیه پذیر

قیمت نایلون تجزیه پذیر با توجه به ظرفیت های موجود در کشور بسیار کمتر از کشور های دیگر است و فرصت بسیار خوبی برای جایگزینی نایلون و نایلکس تجزیه پذیر با کیسه های پلاستیکی می باشد و همچنین ظرفیت بالای تولید آن در کشور زمینه صادرات این محصولات را به سایر کشورها فراهم ساخته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *