سفارش ساخت نایلون تجزیه پذیر به صورت عمده

نجات محیط زیست

سفارش ساخت نایلون تجزیه پذیر به صورت عمده و به صورت سفارش مستقیم از کارخانه میتواند بسیار به صرفه و ارزان باشد زیرا بیشتر سود کارخانه ها از تولید انبوه محصول بدست می آید و همیشه خرید بی واسطه از آن می تواند مزایای بسیاری برای خریداران به همراه داشته باشد.
در این مجموعه مشتریان عمده می توانند به صورت اینترنتی و حضوری از کارخانه اقدام به خرید خود نمایند.

سفارش ساخت نایلون تجزیه پذیر

 

چرا باید نایلون تجزیه پذیر استفاده کرد؟

همان طور که مستحضر هستید اطراف ما پر شده است از نایلون های پلاستیکی که در طبیعت رها شده و بعد از صد سال هنوز تجزیه نشده اند از آنجایی که گزارش جهانی نشان می دهد بسیاری از این نایلون ها به کانال های آب راه یافته و وارد دریا و اقیانوس ها شده و باعث از بین رفتن صدها هزار ماهیان آبزی شده اند.

همچنین جان حیوانات در حیات وحش که نسل آنها رو به انقراض است در خطر انداخته است و ضمنا” حیوانات دامی و اهلی با خوردن اشتباهی این پلاستیک ها در امان نبوده و دچار بیماری های مختلف شده و این مسمومیت و بیماری را در مرحله بعد به انسان ها منتقل می کند. از این رو باید خطر جدی نایلون های پلاستیکی را پی برد و چاره ای اندیشید.

خطر پلاستیک برای حیوانات اهلی

کیسه های تجزیه پذیر

تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر با فرمول ها و کیفیت های مختلفی ساخته می شود که هر کدام به نوبه خود می تواند برای محیط زیست مفید باشد:

  • بیوپلاستیک
  • پلاستیک های قابل تخریب اکسو

در تولید کیسه های پلاستیکی اگر به صورت جزئی یا کاملا” از منابع بیولوژیکی استفاده شود، کمپوست محسوب می شود که وابسته به اختراعات و استاندارد های مختلف در یک بازه زمانی مشخصی در آب، دی اکسید کربن و زیست توده تخریب میشود و به این دلیل زیست تخریب پذیر محسوب می شود.

علاوه بر این کیسه های پلاستیکی اکسو نیز تخریب می شوند و با شکل ساده تری تولید می شوند. آنها همان کیسه های معمولی هستند با مقدار کمی مواد افزودنی اکسو ( که میتواند نوعی پرتئین یا افزودنی های شیمیایی باشد) که روند اکسیداسیون را سرعت می بخشند؛ تولید شده و نیاز به دو عامل اصلی نور خورشید و اکسیژن در تخریب دارند تا با سرعت بالاتری این روند را طی کنند.

کیسه های تجزیه پذیر

سفارش ساخت نایلون تجزیه پذیر به چه صورتی می باشد؟

همان طور که گفته شد نایلکس های تجزیه پذیر به دو صورت تولید می شود که بهترین نوع تولید شده آن در دنیا از پولیمر های گیاهی یا بیو پلاستیک می باشد. محصولات این مجموعه نیز از نوع بیوپلاستیک می باشد و به نایلون های گیاهی معروف است.
ساخت پولیمر های گیاهی که ترکیبی از نشاسته و پلی اتیلن است داخل کارخانه تولید می شود و یک اختراع کاملا” بومی و منحصر می باشد و همین امر یکی از مزیت های این مجموعه با سایرین به شمار می رود.

آماده همکاری با انواع سفارشات مشتریان خود هستیم  و محصولات خود را اعم از نایلکس تجزیه پذیر فروشگاهی، نایلکس زباله، سفره های یکبار مصرف و مالچ کشاورزی را با سایزهای موجود در بازار و همچنین سایزهای سفارشی از جانب مشتری پاسخگو می باشیم.

ساخت نایلون تجزیه پذیر در رنگ ها و چاپ های متنوع

کیسه های تجزیه پذیر هم هماننده کیسه های معمولی محدودیت رنگی ندارد و کارخانه های تولیدی با اضافه کردن مستربچ های رنگی آن را به رنگ دلخواه مشتری در می آورند. اغلب مشتریان کیسه های گیاهی، فروشگاه ها می باشند و نایلکس های فروشگاهی را به رنگ شیری و کیسه های زباله را به رنگ سبز سفارش می دهند و دلیل این امر، گیاهی بودن محصول و همخوانی این رنگ ها با طبیعت است.

از خدمات این مجموعه:

  • کیسه های زیست تخریب پذیر پایه گیاهی با قابلیت بازگشت سریع به طبیعت
  • تولید محصولات گیاهی با مدرن ترین دستگاه های موجود
  • با برترین دستگاه دوخت و برش
  • خدمات چاپ بر روی محصولات با بهترین کیفیت چاپ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *