شرکت پخش پلاستیک دسته دار ساده


شرکت پخش پلاستیک دسته دار ساده زیادی در داخل ایران در زمینه پخش انواع پلاستیک دسته دار مثل پلاستیک دسته دار ساده فعالیت دارند. به طور معمول خرید و فروش پلاستیک دسته دار توسط بنکداران و شرکت‌های پخش بزرگ که خود تولید کننده هستند به صورت عمده انجام می گیرند.

شرکت پخش پلاستیک دسته دار ساده

کیفیت درجه یک پلاستیک دسته دار

کیفیت درجه یک پلاستیک دسته دار مواد اولیه ایی که برای تولید پلاستیک های دسته دار استفاده می شود شامل موارد زیر می باشد:

  1. پلی پروپیلن
  2. مواد پلی استایرن
  3. انواع گریدهای پلی اتیلن

برای تولید نایلون دسته دار از مواد پلیمری بادی، نرم کننده و براق کننده جهت استحکام و کشش، شفافیت بالا و ضخامت کم استفاده می‌شود. ابتدا مواد اولیه با نسبت تعیین شده با هم ترکیب و در دستگاه گرم می‌شود سپس به شکل لوله ای از دستگاه اکسترود خارج و به صورت رول در می‌آورند و آماده دوخت و برش می شود تا بتوانند پلاستیکی با کیفیت درجه یک تهیه نمایند، پلاستیک درجه یک دارای خصوصیاتی از جمله:

  • مقاومت در برابر کشش و عدم پارگی
  • شفافیت بالا و کدر نبودن پلاستیک
  • ضخامت کمتر و تعداد بالاتر

پلاستیک های دسته دار به انواع مختلفی تقسیم می شوند از جمله: پلاستیک دسته بندی، پلاستیک دسته رکابی، پلاستیک دسته موزی، پلاستیک دسته تقویت.

فروش انواع پلاستیک دسته دار ساده

فروش انواع پلاستیک دسته دار ساده

با توجه به مصرف قابل توجه روزانه پلاستیک های دسته دار تولید کننده ها حجم بالایی از این پلاستیک ها را تولید می کنند که علاوه بر تامین بازار داخل صادرات پلاستیک دسته دارذبه کشورهای همسایه نیز صورت می گیرد. میزان مصرف پلاستیک های فروشگاهی به نسبت افزایش تعداد و میزان خرید در سرتاسر کشور افزایش می یابد. کارخانجات اصلی ترین شرکت های تولیدکننده و سایت های فروش بزرگترین فروشنده‌های انواع نایلون و نایلکس در کشورند. قیمت پلاستیک های دسته دار کیلویی به علت تغییرات عواملی مثل قیمت مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید روزانه، دستگاه تولید، حجم سفارش بالا تغییراتی دارد. نایلون های دسته دار در دو نوع درجه یک و دو و همچنین دو نوع مات و شفاف، تولید و عرضه می‌شود. حدود ۸ درصد از نفت صرف ساخت پلاستیک‌ها می‌شود که معادل سوخت هواپیما در جهان است با وجود این پلاستیک های ساخته شده از نفت در طبیعت تجزیه نمی شود به همین دلیل باید پلاستیک دسته دار نانو جایگزین آنها شوند که بر پایه پلیمرهای گیاهی زیست تخریب پذیر تولید شده تا روند تخریب بیولوژیکی آنها توسط طبیعت صورت گیرد. امروزه در ایران شرکت های زیادی با برندهای مختلف به تولید کیسه‌های زیست تخریب پذیر می پردازند. به همین دلیل خریدار باید پلاستیک را از مراکزی خریداری نماید که دارای نام و نشان معتبر باشد تا بتواند محصول تضمینی را از لحاظ کیفیت و قیمت تهیه نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *