قیمت انواع نایلکس دسته دار | خرید نایلکس رکابی به قیمت روز

قیمت انواع نایلکس دسته دار

قیمت انواع نایلکس دسته دار با توجه به تنوع و قیمت مواد اولیه بکار رفته در آن متفاوت است و در ابعاد گوناگونی به صورت ساده، طرح دار و چاپ به صورت آرم، تصویر و یا متن برای مقاصد مختلف تولید می شود و در مواحل تولید آن از مواد درجه یک، دو و یا ترکیبی از گرانول و مواد اولیه پتروشیمی استفاده می شود.

قیمت انواع نایلکس دسته دار

سریع ترین راه خرید نایلکس دسته دار

روش های خرید و فروش در کشور های پیشرفته روز به روز در حال تغییر است و آنها با بهره گیری از تکنولوژی، روش های راحت و بهتری را برای معاملات خود توسعه داده اند.

سریع ترین راه خرید نایلکس دسته دار با این روش ها دیگر نیازی به حضور خریدار در مراکز فروش و کارخانه های تولید نایلون و نایلکس ضمن صرف وقت و جستجو نیست و مشتریان تنها با یک تماس و استعلام محصول اقدام به ثبت سفارش؛ و ادامه مراحل فروش از طریق مشاورین در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد.

با این روش با جستجوی محصول مورد نیاز اعم از نایلکس رکابی، دسته موزی، تبلیغاتی، پلاستیک دسته دار سفید و رنگی در اینترنت لیست تولید کنندگان آن را مشاهده نموده و از معتبرترین آنها اقدام به خرید با قیمت امروز نایلکس می نماید.

خرید پلاستیک دسته دار سفید

فواید استفاده از نایلکس دسته دار

باید به این نکته توجه داشت که انواع پلاستیک دسته دار علی رغم مشکلات زیست محیطی، محصولاتی بی نظیر و دارای مزایای زیادی هستند: سبک، ارزان، مقاوم و همه کاره هستند و این امر آنها را به یک ابزار با ارزش برای بسیاری از کارکردها تبدیل کرده است.

کیسه نایلکس دسته دار فواید بسیاری برای مصرف کنندگان و صاحبین کسب و کار دارد که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. مصرف کنندگان دیگر نیازی به حمل کیسه و یا زنبیل برای خریدهای خود ندارند.
  2. تبلیغات بر روی این محصولات برای صاحبین کسب و کار بسیار ارزان تر و کارآمد تر می باشد.
  3. اغلب کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف نیستند و استفاده مجدد ماننده جابجایی چیزی و یا حمل زباله می باشد.

کیسه نایلکس دسته دار

تفاوت انواع نایلکس دسته دار

نایلکس های دسته دار در انواع مختلفی تولید می شوند و قیمت های متفاوتی از نظر کیفیت و ترکیب مواد با هم دارند:

  • تفاوت از نظر رنگی بودن ماننده شفاف، کدر، رنگی و خام
  • شکل ظاهری آن با دسته های رکابی، موزی و دسته تقویت
  • مواد تشکیل دهنده نایلکس: درجه یک (فقط مواد پتروشیمی)، درجه یک و نیم ( ترکیبی از مواد پتروشیمی و مواد درجه دو)، درجه دو (تولید با مواد بازیافتی)

خرید پلاستیک زباله

خرید نایلکس رکابی به قیمت روز

نایلکس رکابی یکی از پر کاربرد ترین انواع نایلکس دسته دار به شمار می رود و می توان گفت طیف گسترده ای از این محصولات به صورت نایلکس دسته رکابی تولید می شود که دلایل زیادی مانند مقاوم در حمل، نازک و پرتعداد و قیمت ارزان آن می باشد.

قیمت روز نایلکس رکابی در کاخانه های تولید نایلون و نایلکس با در نظر گرفتن نرخ موا اولیه که از مهم ترین عوامل قیمت گذاری به شمار می رود اعلام می شود و به این دلیل قیمت نایلکس عمده در کاخانجات آن به روز اعلام می شود.

مرکز فروش نایلون در تهران نیز یکی از بازارهای بزرگ انواع کیسه های پلاستیکی به شمار می رود و حجم گسترده ای از محصولات اعم از نایلون خام، نایلکس ارزان، نایلون فروشگاهی، کیسه فریزر، پلاستیک زباله، نایلون رولی و …  توسط تولیدکننده ها به این مراکز فروخته می شود.

قیمت روز نایلکس رکابی

صادرات کیسه پلاستیکی

کمپانی های بسیاری در کشور ظرفیت صادرات انواع نایلون و نایلکس به کشورهای دیگر را دارند که از جمله این محصولات انواع نایلکس دسته دار می باشد که هم به صورت سا ده و هم چاپدار از کشورهای دیگر سفارش انبوه دارند و از دلایل مهم آن قیمت پایین، کیفیت محصول و تامین آن در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد که کشورمان را در این محصولات متمایز کرده است.

گروه تولیدی آراد نایلکس برای تجاری که قصد تجارت کیسه های پلاستیکی چه از نوع معمولی و چه کیسه های تجزیه پذیر را دارند خدمات بسیار خوبی را ارائه خواهد داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *