قیمت نایلون و نایلکس عمده در بازار روز تهران


شما به عنوان خریدار و مشتری حتما کنجکاو هستید تا بدانید نحوه تعیین قیمت نایلون و نایلکس چگونه است و برای خرید مقرون به صرفه چگونه وارد عمل شوید. بطور کلی قیمت نایلون و نایلکس عمده در بازار روز تهران بسیار پایین‌تر از جاهای دیگر است، به این دلیل که پایتخت بوده و اکثر کارخانه‌های تولیدی در آن‌جا مستقر بوده. قیمت نایلون و نایلکس با توجه به برند، نوع، سایز و کیفیت موادی که در آن بکار رفته متفاوت می‌ باشد.

قیمت نایلون و نایلکس عمده در بازار روز تهران

صادرات نایلون و نایلکس

صادرات نایلون و نایلکسدر حوزه صادرات نایلون و نایلکس کشور ما برای خود به خوبی جایگاهی بدست آورده است. در این میان تولیدی‌ها و تامین کنندگان فراوانی فعالیت دارند که برند خود را قوی و معروف جلوه دادند و در زمینه صادرات بسیار درخشان عمل می‌نمایند. به عنوان مثال برای کارخانه نایلون سازی در تهران می‌توان به کارخانه های نایلون و نایلکس معتبر و با سابقه اشاره نمود.
این برند ها با سابقه درخشان در این زمینه مشغول به فعالیت می‌باشد. کارخانه ها با داشتن انواع تجهیزات به روز و نیروی انسانی دقیق و حرفه‌ای، به عنوان یکی از بهترین‌ شرکت‌ها در تولید نایلون و انواع لوازم پلاستیکی من جمله؛ سفره یکبار مصرف، دستکش‌ پلاستیکی، کیسه زباله و … در سطح خاور میانه اعتبار دارد.
این برند ها محصولات با کیفیت خود را با قیمت بسیار کم به بازار عرضه نموده و مشتریان از طریق نمایندگی نایلون معتبر و مراکز پخش آن می‌توانند نیاز خود را برطرف نمایند. علاوه بر این، برندهای دیگری در این خصوص مانند هما پلاست، اطلس نایلون و… نیز فعال هستند.

تفاوت انواع نایلون و نایلکس در چیست؟

تفاوت انواع نایلون و نایلکس در چیست؟اکثرا ممکن است در مکالمات روزمره و یا آنچه که در اذکار عمومی جا افتاده میان نایلون و نایلکس تفاوتی قائل نشده و آن دو را یکی دانست. اما در واقع اینگونه نیست و کمی تفاوت وجود دارد.
اگر بخواهید نایلون و نایلکس را از روی ظاهر تشخیص دهید، باید گفت که نایلون شفاف، نرم و دارای انعطاف بسیار است در حالی که نایلکس برعکس آن می‌باشد که این تفاوت به مواد و ساختار محصولات برمی‌گردد. موارد استفاده آن‌ها نیز متفاوت است، برای مثال نایلکس در ساخت سفره یکبار مصرف، کیسه فریزر و … استفاده می‌شود.

در نایلکس قریب به 80% از پلی اتیلن سنگین برای ساخت استفاده می‌شود و درصد باقیمانده متشکل از پلی اتیلن سبک آن هم به علت کمی انعطاف پذیری و قابلیت دوخت است. به عنوان مثال یکی از مواد اولیه نایلکس دسته دار یا همان نایلکس رکابی که بسیار مهم است پلی اتیلن سنگین EX5 می‌باشد. انواع دیگری از پلی اتیلن نیز مانند پلی اتیلن 7000F در ساخت نایلکس استفاده می‌شود. نوع پلی اتیلن استفاده شده بستگی به ساختار، مقدار ضخامت و انعطاف مد نظر کارخانه تولیدی دارد.

پخش کنندگان نایلون و نایلکس در کشور

پخش کنندگان نایلون و نایلکس در کشوردیگر تولید کنندگان و پخش کنندگان نایلون و نایلکس در کشور و شهرهای مختلف فعالیت می‌نمایند. به عنوان مثال در شهر تبریز کارخانجات تولید نایلون و نایلکس متعددی مشغول به کار هستند که انواع محصولات در سایزهای مختلف و با کیفیت و درجه یک به بازار عرضه می‌کنند.
در بازار نایلون تبریز فروش عمده نیز با دریافت کمترین سود صورت می‌گیرد؛ کافیست تا این مراکز پخش عمده را شناسایی نمایید که این امر با کمک اینترنت و حتی معروف بودن آن مرکز میسر است.
چنانچه اشاره شد، پخش کنندگان نایلون و نایلکس بصورت اینترنتی نیز بسیار گسترده‌تر فعالیت می‌کنند. با خرید اینترنتی از این فروشگاه‌ها شاهد کاهش قیمت خرید بوده به این علت که دیگر هزینه‌ای بابت واسطه‌گری پرداخت نمی‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *