مرکز تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر با تکنولوژی آزبیو

مرکز تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر

مرکز تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر با تکنولوژی آزبیو یکی از کارخانه های برتر تولید نایلون و نایلکس و مجهز به دستگاه های پیشرفته چاپ و یکی از برترین تولید کنندگان نایلکس های فروشگاهی دسته رکابی و دسته موزی و نایلون های زباله با مواد گیاهی زیست تخریب پذیر است .

مرکز تولید نایلون تجزیه پذیر

کیسه پلاستیکی معمولی یا کیسه زیست تخریب پذیر

کیسه پلاستیکی معمولی یا کیسه خرید زیست تخریب پذیر ، بحثی داغ که در کل دنیا به آن پرداخته می شود . اروپا ، آفریقا ، ایالات متحده و همچنین آسیا به دنبال راه حل هایی هستند که کیسه های خرید زیست تخریب پذیر را جایگزین کیسه پلاستیکی معمولی (نفتی) کنند. از جمله این راه حل ها گرفتن مالیات های بالا از پلاستیک های معمولی هستند تا از این راه مصرف آنها را به کم ترین میزان برسانند.

از راه های دیگر اینکه مدام در رسانه هایشان خبری جدید درباره مصرف این محصولات گذاشته و مردم را با خطر جدی کیسه های پلاستیکی در کره زمین آگاه می کنند تا از این طریق کسانی که دوست دار محیط زیست هستند خودشان با رغبت از کیسه های زیست تخریب پذیر استفاده کنند.

نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر

نایلون زباله با مواد گیاهی زیست تخریب پذیر

نایلون زباله یکی دیگر از پرمصرف ترین نایلون های مورد استفاده مردم است که در این باره باید گفت متاسفانه این محصول پر مصرف که بیش از 90 درصد آن بازیافت هم نمی شود و ده درصد بازیافتی آن هم مشکلاتی زیاد در بهداشت به وجود می آورد ، باید اصلاح شود.

یکی از این راه حل ها استفاده از کیسه زباله زیست تخریب پذیر می باشد که خوشبختانه این تکنولوژی در کشور ما وجود دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد که به راحتی می توان نایلون زباله گیاهی را جایگزین نایلون های معمولی کرد. در تصویر زیر روند تجزیه پذیری نایلون های زباله گیاهی را مشاهده خواهید کرد . همان طور که می دانید نایلون های سنتی صدها سال برای تجزیه شدن به زمان نیاز دارند.

نایلون زباله زیست تخریب پذیر

تولید پلاستیک سبز با مواد تجزیه پذیر

یکی از معایب پلاستیک های معمولی استحکام آن بود که دانشمندان توانستند این مواد پلاستیکی را با پولیمرهای گیاهی ترکیب کرده که هم استحکام و کشسانی را داشته و مدت زمان تجزیه پذیری محصولات پلاستیکی را به زیر سه سال برسانند.

محصولات پلاستیکی بعد از مصرف دور انداخته شده و بازیافت آنها با معضلی بزرگتر همراه است که با استفاده از پلاستیک های سبز ( بیوپلاستیک ) این مشکلات به حداقل خواهد رسید.

پلاستیک سبز

فروش نایلون و نایلکس تجزیه پذیر به قیمت کارخانه

نایلکس ها و نایلون های تجزیه پذیر دسته دار از جمله کیسه های فروشگاهی می باشند که در کلیه فروشگاه های مواد غذایی، سوپر مارکت ها، داروخانه ها، میوه فروشی ها، ادارات و … کاربرد فراوانی دارند و جایگزین بسیار خوبی برای کیسه های پلاستیکی به شمار می روند و با استفاده از آنها بسیاری از مشکلات محیط زیست حل خواهد شد.

بنابراین با خرید کیسه های زیست تخریب پذیر با توجه به اینکه ظرفیت های ساخت آن نیز در کشور فراهم شده است کمک فراوانی در اشتغال زایی و رونق تولید و همچنین محیط زیست خواهد شد.

فروش نایلون و نایلکس تجزیه پذیر با قیمت کارخانه یقینا” ارزان تر از قیمت اعلام شده توسط واسطه های آن می باشد و با این وجود بهانه های گران بودن آن به نسبت کیسه های معمولی برداشته می شود و حتی می توان با قیمتی ارزان تر از آن تهیه نمود.

تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر

مرکز تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر با تکنولوژی آزبیو

تولید کیسه زیست تخریب پذیر در ایران و دنیا به شکل های مختلفی می باشد که دو مورد از کاربردی ترین آن شامل:

  • تولید کیسه های زیست تخریب پذیر با بیو پلاستیک یا پولیمر های گیاهی
  • تولید کیسه تجزیه پذیر با استفاده از افزودنی اکسو تخریب پذیر به کیسه های معمولی

مرکز تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر در این کارخانه تولیدی، به یکی از مراکز اصلی تولید این محصولات با تکنولوژی آزبیو می پردازد که معدود شرکت هایی این نام تجاری را به نام خود ثبت کرده اند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *