مرکز خرید پلاستیک دسته دار با کیفیت


پلاستیک دسته دار با کیفیت از نمونه های کیسه هایی است که کاربردهای گسترده ای جهت جابجایی خوراکی ها و اشیاء دارد و در طرح، رنگ و مدل های مختلفی نیز مورد خرید و فروش قرار می گیرد. فروش آنها نیز در بازار عمدتا به صورت کیلویی بوده و بسته به درجه کیفیت در قیمت های مختلفی ارائه می شود که نرخ عمده آن ارزانتر خواهد بود.

مرکز خرید پلاستیک دسته دار با کیفیت

مشخصات کامل پلاستیک دسته دار

مشخصات کامل پلاستیک دسته دار کاربرد مهم پلاستیک های دسته دار استفاده آن در سوپر مارکت ها، فروشگاه ها و مغازه های کوچک و بزرگ جهت جابجایی و حمل خوراکی ها و اشیاء است و به طور کل همه ی فروشندگان از آن در مرکز فروش خود جهت قرار دادن محصولات و جابجایی آنها استفاده می کنند.

این پلاستیک ها در انواع مدل های دسته رکابی، دسته موزی و دسته تقویت وارد بازار می شود که از جنس های نایلون و نایلکس تولید شده اند، لذا نایلون براق، نرم، انعطاف پذیر و شفاف بوده در صورتی که نایلکس خشک و مات و در ضخامت های مختلف ارائه خواهد شد.

پلاستیک های دسته دار دارای سایز و رنگ بندی مختلفی بوده و در انواع نمونه های درجه یک، دو و سه تولید می شوند که نوع درجه دو و سه از مواد بازیافتی است و کیفیت پایین تری دارد و نمونه های درجه یک برای مواد خوراکی و درجه دو برای پوشاک و درجه سه بیشتر در مواد خاص مانند زباله و اشباعی غیر از مواد خوراکی استفاده می شود.

فروش انواع پلاستیک دسته دار با کیفیت

فروش انواع پلاستیک دسته دار با کیفیت کارخانه تولیدی جدیدترین پلاستیک دسته دار ما در کار عرضه بدون واسطه این محصول به صورت کیلویی در قیمت های مناسبی بوده و خریدارانی که قصد خرید عمده با هزینه کم و سود بالا هستند می توانند از این مرکز باصرفه بالا خرید کنند. قیمت پلاستیک دسته دار به عوامل زیادی بستگی دارد.

فروش پلاستیک کیلویی در اندازه هایی به دلخواه مشتری ارائه می شود و خریداران می توانند متناسب با نیاز خود و وزن مورد نظر خود آن را تهیه کنند، این محصول بسته به کیفیت و درجه بندی که دارد دارای نرخ های مختلفی بوده و نمونه های ضخیم و درجه یک گرانتر خواهد بود.

پلاستیک دارای استحکام و دوام بالایی است و بسته به کیفیتی که دارد به راحتی و ایمنی می توان مواد یا اشیاء را در داخل آن جابجا نمود بدون اینکه نگران پاره شدن آن بود.

این محصول دارای طیف های مختلفی از نظر طرح و رنگ بوده و در اشکال متنوعی مورد عرضه قرار می گیرد که همه ی سلایق و بودجه ای را پوشش می دهد و مشتری حین خرید حق انتخاب بالایی خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *