واردات نایلون تجزیه پذیر درجه یک

واردات نایلون تجزیه پذیر درجه یک

واردات نایلون تجزیه پذیر درجه یک ، از طریق بازرگانی های معتبر در سراسر ایران در دست انجام می باشد. قیمت عرضه این نمونه های وارداتی نسبت به تولیدات داخلی بالاتر است.

همانطور که می دانید صنعت تولید نایلون های تجزیه پذیر در ایران دارای سابقه طولانی نیست، اما با بکارگیری ماشین آلات پیشرفته و مدرن و تولید انبوه کیسه های زیست تخریب پذیر باعث می شود که نمونه های وارداتی این محصول محو شود و در بازار فروش، با بالا رفتن فروش محصولات داخلی مواجه شود.

واردات نایلون تجزیه پذیر درجه یک

واردات نایلون تجزیه پذیر درجه یک

همانطور که می دانید تولید نایلون تجزیه پذیر برای اولین بار در آمریکا اتفاق افتاد.

در آمریکا یک پژوهشگر در زمان تولید و آزمایش محصولات پلیمری، به ساخت یک ماده ی پلاستیکی فوق العاده کشسان دسترسی پیدا کرد.

که بعدا با تجزیه و تحلیل توانستند این محصولات در سطح عمده تولید نمایند. و با نام تجاری نایلون تجزیه پذیر در بازار های بین الملل به فروش برسانند.

نایلون تجزیه پذیر در آمریکا سابقه ای بیش از نیم قرن را تجربه کرده‌ است. از این رو واردات انواع نایلون تجزیه پذیر از این کشور در بازارهای دیگر کشورها بسیار رونق دارد، زیرا قیمت تمام شده محصولات تولید شده در این کشور نسبت به دیگر کشورها بسیار پایین تر و قابل صرفه تر است. البته با وارد شدن کشور چین در تولید پلاستیک های زیست تخریب پذیر، اکنون کشور آمریکا حجم عظیمی از این محصولات را از چین وارد می کند.

ویژگی های یک نایلون تجزیه پذیر

تولید نایلون گیاهی

نایلون تجزیه پذیر از آن جهت جایگزین نایلون های پلاستیکی تجزیه ناپذیر شده است که دارای خصوصیات ذکر شده در زیر می باشد:

  • سازگاری مناسب با محیط زیست
  • قابلیت بازیافت شدن با سرعت خیلی بالا به مواد اولیه تولید آن
  • عدم وابستگی به مواد پلیمری نفتی
  • دارای خط تولید بسیار ارزان

فروش عمده نایلون تجزیه پذیر

کیسه های تجزیه پذیر

 

نایلون تجزیه پذیر در شرکت های مختلفی در خود ایران در حال تولید می‌باشند ولی باز هم به دلایلی ماننده ناآگاهی از این کارخانه ها، واردات این محصولات در ایران نیز بسیار مطرح و قابل مشاهده می باشد.

به طور کلی نایلون و نایلکس تجزیه پذیر به دو صورت تخریب پذیر اکسو و تجزیه کمپوست تولید می شود که کارخانه های تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر در کشور هر دوی آنها را با کیفیت بسیار خوبی تولید می کند که هم در داخل و هم کشور های دیگر مورد تایید می باشد.

در سال های اخیر کشور ایران روند رو به رشدی در تولید انواع کیسه های زیست تخریب پذیر داشته است و با تولید انبوه آن، قیمت این محصولات را بسیار پایین تر از کشور های رسانده است و به این دلیل مشتریان بسیاری از کشور های دیگر ماننده اروپا، کانادا، ترکیه، گرجستان و … داشته و ارز آوری بالایی برای کشور داشته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *