مرکز خرید عمده کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر درجه یک

مرکز خرید عمده کیسه پلاستیکی

خرید عمده کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر

خرید عمده کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر را می توان در مراکز فروش ، نمایندگی ها و در کارخانه ها ی تولیدی آن خریداری کرد .
کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر یکی از راه حل های مناسب برای خلاصی از پلاستیک های شیمیایی و نفتی است .
نایلون های تجزیه پذیر امروزه در جهان به کیسه های دوستدار محیط زیست  و سبز معروفند و به همین دلیل مورد استقبال قرار گرفته اند . بیشتر کشور ها مصرف کیسه های معمولی را به حداقل رسانده اند و کیسه های تجزیه پذیر را جایگزین کیسه پلاستیکی کرده اند .
در کشور ایران نیز چند سالی است که از پلاستیک های زیست تخریب پذیر در مصارف گوناگون استفاده می شود که یکی از این محصولات پرمصرف ، کیسه های تجزیه پذیر فروشگاهی و کیسه زباله می باشد .

پولیمرهای زیست تخریب پذیر چیست و چگونه ساخته می شود ؟

پولیمرهای زیست تخریب پذیر

پلیمری هایی که می توانند توسط باکتری ها تجزیه شوند یک پولیمر تجزیه پذیر است .
پولیمر های زیست تخریب پذیر پولیمر هایی هستند که توسط میکروارگانیسم ها طی یک دوره زمانی مناسب تخریب می شوند بطوری که مواد تجزیه پذیر و محصولات تخریب پذیر آن هیچ تاثیر جدی در محیط ایجاد نمی کند. 
میزان و مدت زمان تجزیه پذیری این مواد بسته به ساختار مولکولی و معماری آن متفاوت است که می تواند از چند ماه تا چند سال باشد .

پولیمر های تجزیه پذیر تبدیل به یک مواد امیدوارکننده برای آینده شده اند که دانش مربوط به روابط آن بین خواص ، عملکرد و ساختار آن برای استفاده ایمن از آن در حوزه های سلامت انسان و محیط زیست به یک ضرورت تبدیل شده است .

متاسفانه تمامی پلاستیک های تولید شده از جانب پتروشیمی بیولوژیک قابل تجزیه نیستند و همین امر باعث جمع شدن آن در محیط و به یک معضل جهانی تبدیل شده است .

در مورد مزایا و معایب پلاستیک های زیست تخریب پذیر با توجه به مواردی که گفته شده است مزایای آن بیشتر بوده و با این وضعیت کنونی یکی از بهترین راه ها برای مقابله به پلاستیک سنتی به شمار می رود .

تولید پلاستیک های تجزیه پذیر

کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر و ساخت

همان طور که گفته شد پلاستیک های زیست تخریب پذیر با عمل موجودات زنده ، که معمولا” باکتری ها هستند تجزیه می شوند .
ساخت کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر پایه گیاهی باید با مواد درجه یک تولید شود و معمولا” بازیافت آن از طریق کمپوست صورت می گیرید و به کود تبدیل می شود به این دلیل بهتر و بهداشتی تر از پلاستیک ها می باشد .
این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که به طور کل کیسه های زیست تخریب پذیر را جایگزین کیسه های معمولی کنیم و پرونده کیسه های پلاستیکی را ببندیم .
بر اساس پیش بینی ها ، ظرفیت تولید جهانی برای بیو پلاستیک ها افزیش چشم گیری داشته است این بیشتر به خاطر آگاهی اجتماعی از پلاستیک های تجزیه پذیر است .

بیش از شش میلیارد تن ضایعات پلاستیکی در جهان

محققان دانشگاه کالیفرنیا پیش بینی می کنند تا سال 2015 مجموع 8/3 میلیارد تن پلاستیک در سراسر جهان تولید خواهد شد .
از این مقدار فقط ده درصد آن بازیافت و دوازده درصد آن با زباله های دیگر سوزانده و بقیه یعنی 6.3 میلیار تن آن در طبیعت ریخته می شود .

تولید کیسه های زیست تخریب پذیر

مرکز خرید عمده کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر درجه یک

بهترین مرکز خرید عمده کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر با مواد درجه یک کارخانه های تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر این محصولات و نمایندگی های معتبر فروش می باشد که باید از استانداردهای داخلی و خارجی پیروی کنند و مجوزهای تولید این محصولات را داشته باشند.

کارخانه های تولیدی این محصولات در مقایسه با تولید کنندگان پلاستیک های معمولی بسیار محدودند و به همین دلیل در خرید این محصولات وجود یک مشاور امری بدیهی می باشد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *