تولید نایلکس تجزیه پذیر – راهنمای خرید کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر

تولید نایلکس تجزیه پذیر

تولید نایلکس تجزیه پذیر

کارخانه تولید نایلکس تجزیه پذیر در ایران با کادری مجرب تولیدات خود را با پایه گیاهی (نشاسته ذرت) با مجهز ترین دستگاه های موجود در کشور آغاز کرده تا با ساخت نایلون گیاهی و توزیع آن با قیمت ارزان در کشور و با ارائه استانداردهای داخلی و بین المللی نقش خود را در جهت حمایت از محیط زیست ایفا کند.

تولید نایلکس تجزیه پذیر با پولیمرهای گیاهی

نایلکس تجزیه پذیر با پولیمرهای گیاهی

آلودگی پلاستیک در سراسر جهان به یک مشکل جدی تبدیل شده است.

هر ساله حدود 8 ملیون تن پلاستیک راه خود را به اقیانوس پیدا می کنند و زندگی دریایی و پرندگان را با خوردن یا در آمیختن در آن به خطر می اندازند.

ناراحت ترین قسمت این امر آن است که حیوانات مبتلا به آن نمی دانند که چه میخورند و کم کم منجر به کشته شدن آنها می شود و موارد بیشماری از پرندگان در کیسه های پلاستیکی گرفتار می شوند و قادر به پرواز و تغذیه نمی باشند و در نهایت با خفه کردن عمر خود را به پایان میدهند.
همچنین با شکسته شدن پلاستیک در اقیانوس و تبدیل شدن به ذرات ریز وارد زنجیره غذایی می شود.

کیسه های پلاستیکی در دریا

این یک مشکل عظیم است اما این مشکل باعث شده است تا بسیاری افراد تلاش کنند و راه حلی پیدا کنند.

تولید نایلکس تجزیه پذیر با پایه گیاهی ترکیبی از نشاسته، بیزوکس و پلی اتیلن و افزودنی های دیگر می باشد و این مجموعه اولین تولید کننده بیو پولیمرهای گیاهی زیست تخریب پذیر تهیه شده ازنشاسته ذرت در ایران می باشد و گواهی نامه ثبت اختراع را به نام خود ثبت کرده است.

ساخت نایلون تجزیه پذیر طوری می باشد که سه ماه تا دو سال طول می کشد تا به طور کامل تجزیه شود و این بسیار سریع تر از کیسه های پلاستیکی معمولی میباشد که چند صد سال زمان برای این عمل نیاز دارد.
دقیقا چه مدت زمان برای تجزیه پلاستیک های تجزیه پذیر نیاز است می تواند به عوامل مختلفی ماننده دما، میزان رطوبت موجود و شرایط محیط در آن بستگی داشته باشد.

نایلون گیاهی

خریداران نایلکس تجزیه پذیر

ممنوعیت کیسه های پلاستیکی و عدم استفاده از آن در برخی از کشورها، مصرف کیسه های تجزیه پذر رو به افزایش داشته است. در کشور ایران نیز روزی را به نام روز بدون کیسه پلاستیکی نام گذاری کرده اند و برخی از ادارات و فروشگاه های زنجیره ای را تشویق به استفاده از نایلکس تجزیه پذیر کرده اند.

برخی از خریداران نایلکس تجزیه پذیر در ایران شامل:

  • شهرداری ها
  • برخی از میادین میوه و تره بار ماننده میوه و تره بار شهرداری تهران و اصفهان
  • برخی از ادارات دولتی
  • فروشگاه های زنجیره ای ماننده: افق کوروش، شهروند، رفاه، جانبو، هایپر استار، هفت و …
  • و برخی از مغازه ها، بوتیک ها، داروخانه ها، رستوران ها و افراد جامعه که با آگاهی اجتماعی و تحقیقاتی خود در جهت حفظ محیط زیست از خریداران پلاستیک های تجزیه پذیر می باشند.

و همچنین محصولات کارخانه های تولیدی نایلون تجزیه پذیر در ایران استانداردهای بین المللی لازم برای تولید محصولات خود را اخذ کرده اند و به این خاطر محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر می کنند.

خریداران نایلکس تجزیه پذیر

راهنمای خرید کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر با کیفیت بالا

کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر با دو نوع کیسه تجزیه پذیر گیاهی (پلیمر سبز) و کیسه تجزیه پذیر با افزودنی اکسو که قابل بازیافت نیز می باشند در کارخانه تولیدی آن ساخته می شوند.

مواردی که شما را در خرید این محصولات با کیفیت بالا راهنمایی میکند عبارتست از:

  1. از شرکت های تولید کننده معتبر خریداری شود که استاندارد های لازم برای تولید این محصولات را داشته باشند.
  2. محصولات خریداری شده اعم از کیسه زباله و کیسه فروشگاهی تجزیه پذیر مقاومت لازم برای حمل بار را داشته باشد.
  3. دوخت خوبی داشته باشد.
  4. خرید نایلون گیاهی در اولویت باشد چرا که در زمان کمتری نسبت به اکسو، تجزیه می شود و ضرر کمتری به محیط زیست دارد.
  5. ضخامت کمتری داشته باشد تا از نظر قیمت گران نشود.
  6. از مواد درجه یک در ساخت آن استفاده شود.

کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر با کیفیت بالا

توزیع ارزان کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر در کشور

گروه تولیدی آراد نایلکس کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر اعم از پلاستیک دسته دار و کیسه زباله تجزیه پذیر با پایه گیاهی را با قیمت ارزانی توزیع می کند که برای خرید آن میتوانید به صورت آنلاین با مشاورین فروش در ارتباط باشید و هر سوال در رابطه با آخرین قیمت و هر پیشنهادی برای جایگزینی کیسه های پلاستیکی دارید در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *