خرید انواع پلاستیک دسته دار رنگی


در گذشته مردم موقع خرید میوه و دیگر خوراکی ها، اقلام خریداری شده ی خود را در پاکت های کاغذی حمل می کردند. ولی امروزه پلاستیک جای آن راگرفته است. زیرا پلاستیک ها در انواع و اندازه های متفاوت تولید می شوند. مانند پلاستیک فریزر که مخصوص مواد داخل فریزر می باشد. و بسیارنازک است. پلاستیک ها ی ضخیم تر که به صورت پلاستیک دسته دار رنگی و بی رنگ تولید می شوند.

خرید انواع پلاستیک دسته دار رنگی

ویژگی مهم پلاستیک دسته دار

ویژگی مهم پلاستیک دسته دار پلاستیک از مواد مصنوعی و نیمه مصنوعی تولید می شود. وویژگی مهم پلاستیک این می باشد که در اثر فرایند های حرارتی و مکانیکی به راحتی به شکل های گوناگون در می آید. که در زندگی امروز ما بسیار کاربرد دارد.

پلاستیک ها در انواع مختلف تولید می شوند. از جمله:

  • پلاستیک های دسته دار شفاف: که یکی از پر مصرف ترین نوع پلاستیک می باشد به دلیل قیمت پایین آن وحالت دسته ی پلاستیک تحمل وزن بیشتری را دارد. و به راحتی کش آمده و در برابر پارگی مقاوم می باشد.
  • پلاستیک های دسته دار رنگی: که ضخیم تر از نوع شفاف آن می باشد. و بیشتر در فروشگاه ها و مراکز خرید استفاده می شود و در اندازه های متفاوت تولید می شود.
  • پلاستیک های دسته تقویتی: که به صورتی تولید شدن که در جای دسته یک لایه اضافی هم پرس شده و باعث قدرت تحمل بیشتر دسته می شود.
  • پلاستیک های دسته دکمه ای: این پلاستیک ها بسیار شیک هستند زیرا یک دسته به رنگ دیگر به حالت دسته ی کیف به آن ها پرس شده و مقاومت نسبتا خوبی دارد.
  • پلاستیک های دسته دار تبلیغاتی: که همان پلاستیک رکابی می باشد و هر طرحی که سفارش بگیرند روی آن چاپ می کنند.

فروشندگان پلاستیک دسته دار آن ها را به صورت کیلویی و بسته بندی به بازار عرضه می کنند. و به صورت های ساده، طرح دار و راه راه در بازار وجود دارد.
،طرح دار و راه راه در بازار وجود دارد.

فروشنده انواع پلاستیک دسته دار رنگی

فروشنده انواع پلاستیک دسته دار رنگی پلاستیک دسته دار رکابی باتوجه به کیفیت و جنس و رنگ آن قیمت متفاوتی دارد. اگر به صورت فله و کیلویی خریداری شود. قیمت تمام شده برای خریدار ارزان تر خواهد بود. وزمانی که خرید در حجم و مقدار بالا انجام شود قیمت آن نیز کاهش می یابد.

چند عامل که در قیمت پلاستیک تاثیر دارد عبارتند از:

  • مقاومت آن در برابر کشش و پارگی که هرچه کیفیت آن بهتر باشد در قیمت آن نیز تاثیر گذار می باشد.
  • شفاف بودن پلاستیک هرچه پلاستیک کدر تر باشد قیمت پایین تری خواهد داشت.
  • ضخامت کمتر و تعداد بیشتر که این امر بیشتر در خرید کیلویی مورد توجه می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *