صادرات نایلون شیری عمده


نایلون در اصل یک ترکیب پلیمری از پیوندهای شیمیایی آمیدی پشت سر هم بوده که کشف و اختراع آن به اوایل قرن 19 در امریکا بر می گردد. دلیل پیدایش نایلون کمبود ابریشم و جایگزینی با آن بود. همینطور استفاده های متعدد به دلیل خاصیت دوخت پذیری، انعطاف پذیری، استحکام کششی بالا باعث شد امروزه این ترکیب در صنایع زیادی مورد توجه و استفاده قرار گیرد. در ادامه مطلب به تفاوت دو مورد معروف نایلون و نایلکس اشاره می کنیم همینطور به بررسی انواع مختلف نایلون و به اختصاص نایلون شیری عمده می پردازیم.

صادرات نایلون شیری عمده

نحوه تولید نایلون شیری

نحوه تولید نایلون شیری بعضی اوقات برای کیسه های پلاستیکی دو کلمه نایلون و نایلکس به جای هم استفاده می شود و تصور بر آن است که با هم تفاوتی ندارند، اما اینگونه نیست! موارد تشکیل دهنده این دو با هم متفاوت است و همین تفاوت باعث شده از ظاهر هم ویژگی های متفاوتی داشته باشند.جنس نایلون شیری عمدتا از پلی اتیلن های سبک ساخته شده و همین خاصیت باعث شفافیت بیشتر، نعطاف پذیری و نرم بودن آن نسبت به نایلکس شده( مواد تشکیل دهنده نایلکس پلی اتیلن های سنگین بوده برای همین کمی مات بوده و به هنگام مچاله شدن خش خش می کند) شاید همه ما تقریبا در مورد تولید نایلون شنیده باشیم که از موارد قابل بازیافت تهیه می شود. بد نیست بدانیم به این نوع نایلون، نایلون بازیافتی درجه دو و یا درجه سه(پس از سه بار بازیافت) می گوییم. اما نایلون درجه یک چیست؟ نایلون درجه یک از گرانول های نو ساخته شده که به صورت مستقیم از پتروشیمی تولید می شوند. بسته به نیاز مشتری و همینطور کاربری و استفاده از آن، میتوان نوع نایلون خود را انتخاب نمود. از نایلون های درجه یک برای زمانی استفاده می شود که با مواد غذایی به صور مستقیم تماسی وجود داشته باشد در غیر این صورت و برای مصارفی مثل کیسه زباله ها از مواد اولیه بازیافتی و نایلون ه ای درجه دو سه استفاده می شود. به طور کل نحوه ساخت نایلون به این صورت است که گرانول های نو یا گرانول های بازیافتی که به صورت دانه های ریز گرد یا استوانه ای هستند وارد قیف دستگاه میشوند، سپس برای حرارت دیدن و مذاب شدن وارد بخش سیلندرها و المنت ها شده که به سمت محفظه به اسم دای منتقل می شود، در دای مواد مذاب پلاستیکی به صورت استوانه ای و حباب مانندی(دمیده شدن مواد مذاب) رو به بالا حرکت می کند، در طول مسیر استوانه ا ی، نایلون تا مرحله به مرحله خنک می شود تا جایی که دو طرف آن بدون چسبندگی روی هم قرار می گیرند و به کمک استوانه های هدایتگر به سمت چرخ رول می آید. هرچقد رسرعت رول شدگی و کشش آن بیشتر باشد، ضخامت نایلون کمتر می شود( و برعکس).

آید. هرچقد رسرعت رول شدگی و کشش آن بیشتر باشد، ضخامت نایلون کمتر می شود( و برعکس).

به تولیدات بعضی از این نایلون های شفاف میتوان اشاره کرد:

1- کیسه فریزر ضخیم و نازک

2- کیسه زباله

3- سفره یک بار مصرف

4- دستکش یکبار مصرف

5- نایلون شیری: دارای قدرت پوششی بالایی میباشد که تولید کننده نایلون شیری آن را به صورت دسته تقویتی، رکابی( بیشتر و پر مصرف ترین)، دسته بندی و دسته موزی تولید و در ابعاد مختلف وارد بازار می کند.

فروشنده انواع نایلون شیری عمده

فروشنده انواع نایلون شیری عمده همانطور که اشاره شد نایلون های شیری قدرت پوششی دارند به این صورت که محتوای داخلی آن قابل رویت نمی باشد بخاطر همین ویژگی از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و در فروشگاه های مواد غذایی مورد استقبال قرار گرفته اند. همچنین قابلیت دوخت پذیری و چاپ تبلیغات بر روی این نایلون از ویژگی های مهم آن می باشد. همین ویژگی ها و تقاضای خریداران باعث شده تولید کنندگان نایلون، این محصول را در تنوع و رنگ های مختلف تولید کرده و به بازار عرضه نمایند. فروشندگان، این نایلون ها را به صورت عمده(کیلویی) و جزئی(تکی)، ساده یا رنگی، چاپ دار یا بدون چاپ، در سایزهای مختلف و شکل دسته دلخواه در اختیار مشتریان خود قرار داده و خریدار بسته به نیاز و سلیقه خود، حق انتخاب بالایی دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *