قیمت عمده کیسه زباله زیست تخریب پذیر

زمین پاک1

قیمت عمده  کیسه زباله زیست تخریب پذیر به چه صورت می باشد؟ آیا تا به حال از کیسه های زباله تخریب پذیر استفاده کرده اید؟ کیسه زباله تجزیه پذیر یا تخریب پذیر چه فرقی با کیسه زباله پلاستیکی دارد؟ کیسه زباله تخریب پذیر را باید از کجا خریداری کنیم؟
برای استفاده ی کیسه زباله حتما” از کیسه زباله زیست تخریب پذیر استفاده کنید چرا که درصد کمی از این کیسه ها بازیافت شده و بقیه در طبیعت مانده و باید منتظر تجزیه پذیری آنها ماند.

قیمت عمده کیسه زباله زیست تخریب پذیر

زیست تخریب پذیر چیست؟

اگر بخواهیم تعریف ساده از زیست تخریب پذیر داشته باشیم باید بگوییم محصول یا کالایی که بدون ایجاد صدمه به مواد طبیعی موجود در محیط زیست در آن تجزیه شود. به عنوان مثال اگر ماده ای به طور یکپارچه با آب، دی اکسید کربن و مواد معدنی طبیعی دیگر مخلوط شود هیچ سمومی از خود بر روی آنها بر جای نگذارد.

مرکز تولید نایلون تجزیه پذیر

فرق کیسه زباله زیست تخریب پذیر با کیسه زباله پلاستیکی

مواد تشکیل دهنده کیسه های زیست تخریب پذیر این مجموعه، از پولیمر گیاهی تشکیل شده و به همین دلیل طی فرایند زمانی بین شش ماه تا دو سال در طبیعت تجزیه شده و با توجه به موادی که برای تولید آن استفاده شده به خاک تبدیل شده و اثر مخربی به آن نمی رساند اما کیسه پلاستیکی معمولی این چنین نیستند و برای تجزیه آن به صدها سال زمان نیاز است و همچنین بعد از تجزیه شدن با خاک آن منطقه با توجه به مواد شیمیایی در آن ضرر زیادی می رساند که ده ها سال خاک آن منطقه را تخریب می کند.

شرکت های محدودی هستند که این محصول را در ایران با پایه گیاهی تولید می کنند، به خاطر همین در خرید کیسه های زیست تخریب پذیر و تجزیه پذیر باید دقت داشته باشید که این محصول را از جای معتبر خریداری کنید.

ماشین تجزیه پذیر5

قیمت عمده کیسه زباله زیست تخریب پذیر

قیمت عمده کیسه زباله زیست تخریب پذیر در این کارخانه تولیدی بسیار به صرفه خواهد بود و کسانی که قصد خرید و فروش و صادرات این محصولات را دارند با ما در ارتباط باشند تا کارشناسان فروش ما راهنمایی های لازم را به آنها بدهند.

این شرکت برای حفظ محیط زیست و نجات کره زمین از کوه پلاستیک های نفتی، تولید محصولات خود را انبوه کرده و به این دلیل قیمت این محصولات را با توجه به فرایند تولید آن در کف قرار داده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *