قیمت نایلکس دسته دار سفید | تولید جدید ترین انواع کیسه پلاستیکی در کشور

قیمت نایلکس دسته دار سفید

قیمت نایلکس دسته دار سفید با توجه به قیمت مواد اولیه آن تعیین می شود و هر چقدر جنس مرغوب، نرم، مقاومت و دوخت بهتری داشته باشد به نسبت قیمت بالاتری از جنس غیر مرغوب خواهد داشت و اگر پلاستیک دسته دار سفید بدون افزودنی تولید شود یک گزینه ایده ال برای کیسه های فروشگاهی به شمار می رود.

قیمت نایلکس دسته دار سفید

تولید جدید ترین کیسه پلاستیکی در کشور

کارخانه های نایلون سازی در تهران تولید کننده انواع نایلکس و نایلون در کشور می باشند و جدید ترین کیسه پلاستیکی اعم از کیسه فریزر، کیسه زباله، نایلون و نایلکس درجه یک دسته دار و … را را به صورت فله و بسته بندی را با قیمت نایلکس امروز به فروش می رسانند.

مرکز فروش نایلون در تهران یکی از بازارهای قدیمی فروش انواع کیسه پلاستیکی به شمار می رود که میتوان به صورت عمده و جزئی از آنها خرید کرد. به طور مثال قیمت روز نایلکس رکابی به صورت عمده با خرید جزئی آن تفاوت چشمگیری دارد.

همان طور که می دانید هر ساله برخی از کشور ها ممنوعیت کیسه های پلاستیکی معمولی را در دستور کار خود قرار داده و کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر را جایگزین آن قرار می دهند تا نقش خود را از جهت مبارزه با آلودگی زیست محیطی از جانب پلاستیک را ایفا کنند که خوشبختانه ایران نیز در این اختراع یکی از کشورهای پیشرو بوده و کیسه های تجزیه پذیر گیاهی و اکسو زیست تخریب پذیر را با بهترین کیفیت تولید می کند.

نایلکس رکابی

عوامل موثر در قیمت گذاری نایلکس دسته دار

نایلکس دسته دار که یکی از پرکاربرد ترین کیسه های پلاستیکی ساخته شده از پلی اتیلن با چگالی بالا شناخته شده است با انواع دسته دار رکابی و موزی، شفاف، رنگی، سفید … تولید میشود و عوامل بسیار زیادی در قیمت گذاری آن تاثیر گذار می باشد که بخشی از آنها شامل:

  • قیمت مواد اولیه نایلکس دسته دار
  • تعداد در کیلو
  • نوع دوخت
  • ماشین آلات بکار رفته
  • کشسانی و مقاومت
  • مواد مصرفی درجه یک یا افزودنی های دیگر و گرانول درجه دو

نایلکس دسته دار

فروش کیسه پلاستیکی به قیمت درب کارخانه

برای خرید کیسه پلاستیکی به صورت عمده و قیمت درب کارخانه می توانید لیست کارخانه های تولید پلاستیک نایلون و نایلکس فعال در کشور را پیدا کرده و با آنها در تماس باشید و گزینه بهتر را برای خرید انتخاب کنید که می توان براحتی با یک جستجوی ساده در اینترنت با آنها تماس گرفت و محصول مورد نیاز خود را خریداری کرد.

برای استعلام قیمت نایلکس دسته دار سفید ، نایلکس شفاف رکابی ، کیسه فریزر ، کیسه زباله و کیسه های فروشگاهی چاپدار با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.

نایلکس دسته دار سفید

لیست شرکت های پخش کننده نایلکس دسته دار سفید

شرکت های تولید کننده نایلون و نایلکس در کشور بسیار زیادند و فقط صدها تولید کننده نایلکس در تهران وجود دارد که با برندهای مختلف پخش کننده نایلکس دسته دار سفید می باشند و از جمله شهرهای تولید کننده این محصول کارخانه های نایلون سازی در تهران، کارخانه پلاستیک دسته دار شیراز، تولیدی پلاستیک دسته دار در اصفهان، کارخانه نایلون تبریز و … می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *