قیمت پلاستیک نایلکس | تولید کیسه پلاستیکی در بسته بندی های متنوع

قیمت پلاستیک نایلکس

قیمت پلاستیک نایلکس وابسته به مواد اولیه پتروشیمی ها است و اگر قیمت ارائه شده توسط شرکت های سازنده مواد اولیه تولید نایلکس، ثبات داشته باشد و نیاز تولید کنندگان پلاستیک را برای تولید محصولات برطرف کنند؛ چندان تغییری در قیمت روز نایلکس در طول سال نخواهد داشت و همچنین اگر سهمیه مواد تولید کنندگان تامین نیازهای آنها را برطرف نکند و تقاضا در بازار بیشتر باشد، بازار ناگزیر با کمبود هایی روبرو خواهد شد و قیمت نایلکس در بازار را بالا خواهد برد.

قیمت پلاستیک نایلکس

تولید کیسه پلاستیکی در بسته بندی های متنوع

انواع کیسه پلاستیکی اعم از کیسه فریزر، کیسه زباله، نایلکس رکابی و … با بسته بندی های مختلف و متنوعی تولید می شود و هر چه هزینه های بسته بندی این محصولات بالا رود در قیمت تمام شده آن نیز تاثیر می گذارد. ارزان ترین نوع بسته بندی، به صورت فله در کیسه های 25 کیلویی می باشد. مثلا” قیمت روز نایلکس رکابی بر اساس همین بسته بندی به مشتری اعلام می شود.

فروش نایلکس به قیمت درب کارخانه

فروش نایلکس به قیمت درب کارخانه، واسطه ها را از میان برداشته و با قیمت ارزان تری محصولات به دست مشتریان می رسد. انواع نایلکس اعم از پلاستیک دسته دار سفید، نایلکس شیری، نایلکس ارزان و … به صورت عمده در این مراکز عرضه می شوند و شرکت های پخش، محصولات خود را ارزان تر از بازار به مشتریان خود ارائه می دهند.

مزیت های استفاده از نایلکس

نایلون زیست تخریب پذیر

اثرات مخرب پلاستیک بر محیط زیست برای کسی پوشیده نیست اما در کنار آن پلاستیک ها بسیار پر کاربرد در زندگی روزمره انسان ها شده اند و به خاطر قیمت ارزان آنها و فراهم کردن اسایش به یک امر جدایی ناپذیر تبدیل شده اند. نایلکس از جمله کیسه های خرید و بسته بندی می باشد که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که تقریبا” همه ما روزانه با آن سرو کار داریم که مهم ترین آن حمل مواد و اقلام خریداری شده است و تصور اینکه بدون آنها چگونه خریدهای خود را جابجا کنیم سخت است.

به خاطر مشکلات ناشی از پلاستیک در طبیعت و مضرات کیسه های پلاستیکی، در حدود دو دهه است که متخصصین و دانشمندان دست به اختراع کیسه های زیست تخریب پذیر زده اند و هر روز شاهد افزایش خط تولید نایلون تجزیه پذیر در کل دنیا هستیم. کشور ایران نیز در تولید این محصولات پیشرو بوده و محصولات خود را مطابق با نمونه های تایید شده از طرف سازمان محیط زیست تولید می کند. برای خرید نایلون تجزیه پذیر می توانید از طریق همین مرکز اقدام کنید.

کارخانجات تولید کننده کیسه پلاستیکی

کارخانه های تولید نایلون و نایلکس در تهران، کرج، مشهد، تبریز، اصفهان، رشت و اقصی نقاط کشور انواع کیسه های پلاستیکی را تولید می کنند و محصولات خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های خود در سطح کشور عرضه می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *