تولید نایلون تجزیه پذیر با بهترین دستگاهها + چاپ سفارشی

دستگاه تولید نایلون تجزیه پذیر

تولید نایلون تجزیه پذیر در ایران در حدود یک دهه است که با شعار سازگاری با محیط زیست به بهره برداری رسیده است . این کارخانه با بهترین و مجهزترین دستگاه های تولید نایلون تجزیه پذیر در این مسیر پیشرو بوده  و با تولید انبوه این محصولات سهم بالایی از بازار فروش این محصولات را به خود اختصاص داده است.

کیسه تبلیغاتی

نایلون های تجزیه پذیر یک صنعت جدید

تکنولوژی نایلون های زیست تخریب پذیر یک تکنولوژی در حال ظهور بوده و با مقایسه با نایلون های معمولی از اهمیت بیشتری برخوردار است . همان طور که مستحضر


هستید امروزه بسیاری از فروشگاه های بزرگ از نایلون و نایلکس های تجزیه پذیر استفاده می کنند و سعی بر جایگزینی این محصولات به جای محصولان نفتی است.

با توجه به اینکه این محصولات رشد چشم گیری در 5 سال گذشته داشته است ،و نگرانی در مورد پلاستیک های نفتی ، تقاضا برای بیوپلاستیک هایی که قابل بازیافت هستند را بیشتر کرده است. همچنین با توجه به قیمت جهانی نفت و افزایش آگاهی زیست محیطی دولت و شرکت های بزرگ را برای استفاده از مواد بیو پلاستیک تشویق کرده است.

نایلون های تجزیه پذیر

نایلکس و نایلون تجزیه پذیر فروشگاهی

نایلون و نایلکس تجزیه پذیر فروشگاهی در سایزهای مختلفی تولید و عرضه می شود.

در این مجموعه، به عنوان یک سازمان سازگار با محیط زیست، انواع کیسه های زیست تخریب پذیر را با کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست با تجزیه پذیری سریع در محیط تولید می کنیم.

کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر یک ابزار تبلیغاتی ارزشمند، به هنگام ارائه آن به مشتری می باشد؛ زیرا هم آرم چاپ شده سفارشی بر روی کیسه ها، مورد جلب مشتری می شود و بعد از دور ریختن، این پلاستیک ها قابل تجزیه بوده و به آب، دی اکسید کربن و زیست توده تبدیل می شوند.

مرکز خرید عمده کیسه پلاستیکی

تولید نایلون تجزیه پذیر با بهترین دستگاهها + چاپ سفارشی

تولید نایلون تجزیه پذیر در این کارخانه با بهترین دستگاه های تولید، برش و دوخت انجام می شود و همچنین این محصولات با کیفیت بسیار خوبی و با مدرن ترین دستگاه ها چاپ می شود.

تولید نایلکس تجزیه پذیرتولید نایلون تجزیه پذیر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *